Bielawa, 10.05.2011r.
REGULAMIN
KONKURSU INFORMATYCZNEGO
„Historia łączy pokolenia”
I Organizator
Zespół Szkół w Bielawie, ul. S. Żeromskiego 41, tel. 74 833 45 67.
II Uczestnicy konkursu
Konkurs przeznaczony jest dla uczniów Zespołu Szkół w Bielawie.
Konkurs przeznaczony jest dla uczniów Zespołu Szkół w Bielawie.
W konkursie może wziąć udział każdy uczeń Technikum lub Zasadniczej Szkoły Zawodowej albo drużyna złożona maksymalnie
z trzech uczniów.
III Cele konkursu
1. Poznanie historii szkoły.
2. Kształtowanie więzi międzypokoleniowej z absolwentami szkoły.
3. Doskonalenie umiejętności informatycznych w zakresie grafiki komputerowej.
IV Komisja konkursowa
Komisję konkursową stanowi Komitet Organizacyjny Zjazdu Absolwentów wraz z Dyrekcją Zespołu Szkół w Bielawie.
V Opis konkursu
1. Zadaniem uczestników konkursu jest stworzenie projektu „Drzewa Genealogicznego”, obrazującego historię Zespołu Szkół
w Bielawie od roku 1946 do dnia dzisiejszego z uwzględnieniem wszystkich typów szkół wchodzących w skład Zespołu, wraz
z przekształceniami oraz zmianami nazewnictwa.
2. Prace powinny być wykonane w wersji elektronicznej
z wykorzystaniem dowolnych aplikacji tekstowych i graficznych.
3. Gotowy projekt należy złożyć w dwóch wersjach, zapisanych na płycie CD lub DVD, w formacie JPG oraz w formacie programu,
w jakim był wykonany.
VI Nagrody
Nagrody otrzymają autorzy trzech najlepszych prac. Projekt, który zdobędzie I miejsce, będzie opublikowany i dołączony jako graficzny dodatek do monografii szkoły.
VII Źródła wiedzy
1. Strona internetowa Zespołu Szkół w Bielawie www.zs-bielawa.pl
2. Monografie szkoły 1996 r. i 2001 r.
Termin: Prace przyjmowane będą do dnia 10.06.2011 r.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi nie później niż 16.06.2011 r.
